Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
  • 1400 de fotografii cu atracţiile şi obiectivele turistice pentru cele două trasee turistice
  • 900.000 de pliante de 6 tipuri
  • 3.000 broşuri turistice de 3 tipuri
  • 3 expoziţii itinerante în Constanţa - Mamaia, Tulcea şi pe Valea Prahovei
  • 1 film 3D reprezentând un tur virtual dinamic al Cetăţii Tropaeum Traiani
  • Materiale de promovare turistică distribuite atât pe plan local, cât şi naţional / regional în 428 de locaţii pe litoral şi judeţul Tulcea, centre de informare turistică, muzee, agenţii de turism şi de transport local din ţară: 250 de locaţii
  • Creşterea cu 15% a numărului de turişti în zona ţintă a proiectului Ostrov - Adamclisi
  • Web-site dedicat promovării produsului turistic "Visul Împăratului Traian"
  • 10 panouri de promovare turistică amplasate pe cele două trasee turistice: Mangalia - Adamclisi - Ostrov şi Constanţa - Adamclisi - Ostrov
  • Informarea şi publicitatea proiectului şi vizibilitatea finanţatorului 


Nu există comentarii la acest articol.